Georg Høfler var i 2003 egentlig på vej på pension. Men hans søn Peter Høfler overtalte ham til en sidste satsning, der skulle kickstarte et erhvervseventyr.
Det lykkedes.
De to nordjyske handelsmænd tog en chance og købte rettighederne til det amerikanske t-shirtmærke Tee Jays. De skød alt, hvad de ejede, ind i virksomheden – og satsningen beløn...
To nordjyske handelsmænd tog en chance og blev belønnet
Som 16-årig kørte Peter Høfler rundt med sin far til Tee Jays europæiske kunder. I dag er han selv adm. direktør i selskabet, som trods corona tjener millioner. PR-foto.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer